ارزان ترین زمان برای رزرو پرواز چه زمانی است؟

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



آیا می خواهید ارزان ترین پرواز ممکن تهران اهواز را داشته باشید؟ تو تنها نیستی. ما همیشه سعی می‌کنیم پایین‌ترین قیمت را برای بلیط هواپیما قفل کنیم، چه برای دیدار با خانواده یا برای تعطیلات عالی بعدی. به لطف اینترنت و آژانس‌های مسافرتی آنلاین و ارائه‌دهندگان تخفیف که جایگزین آژانس‌های سنتی شده‌اند، اکنون به طیف وسیع‌تری از قیمت‌ها و گزینه‌ها دسترسی داریم و همه چیز در دسترس ماست.
درک چرایی نوسان قیمت بلیط هواپیما
بلیط هواپیما معمولاً نزدیک به تاریخ پرواز ارزان نمی شود. زمانی که بین چهار ماه تا سه هفته قبل از تاریخ حرکت رزرو می‌کنید، پروازها ارزان‌ترین پروازها هستند.

با توجه به مطالعه سالانه بلیط هواپیما آس چارتر در سال 2020، می توانید انتظار داشته باشید که نرخ ها پس از آن دوره افزایش یابد. به عنوان مثال، تغییرات فصلی و تعطیلات می تواند بر قیمت گذاری در زمان های مختلف تأثیر بگذارد. بر اساس این مطالعه، در اینجا نگاهی به نحوه حرکت قیمت های خطوط هوایی داریم.

نوسانات قیمت بلیط هواپیما
هر سال، شرکت ارزان قیمت بلیط هواپیما آس چارتر میلیون ها پرواز و قیمت بلیط را تجزیه و تحلیل می کند. در مطالعه آس چارتر در سال 2022، این شرکت به بررسی نرخ کرایه بیش از 2 میلیون پرواز در 8000 بازار پرداخت. نتایج نشان می دهد که نوسانات دلیل اصلی قیمت پروازها است


این شرکت دریافت که قیمت بلیط بر اساس مدت زمان بین خرید و پرواز، فصلی بودن و اینکه آیا پرواز به هاوایی است یا خیر، متفاوت است که با رزرو پرواز در هر جای دیگر متفاوت است. با این حال، روز هفته یک افسانه است و بر قیمت تأثیر نمی گذارد

شش منطقه رزرو
آس چارتر از تجزیه و تحلیل گسترده خود، شش منطقه رزرو بلیط هواپیما را بر اساس تعداد روزهای قبل از پرواز و آنچه در طول هر یک از آنها انتظار می رود، شناسایی کرد.

First Dibs (203-315 روز قبل)
در این مدت حدود 50 دلار بیشتر از زمانی که منتظر بمانید تا کمترین بلیط هواپیما را دریافت کنید، پرداخت خواهید کرد. نکته مثبت در این دوره این است که احتمالاً در مورد برنامه سفر و صندلی انتخاب های بیشتری خواهید داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 11:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: